Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Σύρου...  Επικοινωνία...

Ημέρες Δημιουργικής Απασχόλησης 21 & 29/11

Οι δύο πρώτες ημέρες δημιουργικής απασχόλησης για την φετινή σχολική χρονιά πραγματοποιήθηκαν την Δευτέρα 21 και Τρίτη 29 Νοεμβρίου και ήταν αφιερωμένες στην κατασκευή ημερολογίων.

Ξύλινες κουτάλες, τάβλες κρεβατιών που κόπηκαν κατάλληλα, κουκουνάρια, βελανίδια, αποξηραμένα πορτοκάλια, κορδέλες, χάντρες και πολύ ταλέντο επιστρατεύτηκαν και το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό. Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους και δείτε τις δημιουργίες μας και πως φτιάχτηκαν.

Φτιάχνοντας Ημερολόγια από Κουτάλες και Τάβλες Κρεβατιού

Γεωπόνων Γεύσεις

Ο τομέας της Γεωπονίας μας δίνει την ευκαιρία να ξεδιπλώσουμε το ταλέντο μας στη μαγειρική.  Τα θρεπτικά συστατικά γίνονται σαφώς ευκολότερα κατανοητά πάνω από τη μαγική μυρωδιά της κατσαρόλας. Μάθημα, επιστήμη, δημιουργία, γεύση και συναίσθημα γίνονται ένα.

Η πρώτη μας απόπειρα έγινε φτιάχνοντας πατάτες με σουτζουκάκια. Στη δεύτερη απόπειρα προσθέσαμε και γλυκό. Φτιάξαμε κοτομπουκιές και ρύζι με γλυκόξινη σάλτσα, καθώς και χαλβά σιμιγδαλένιο. Στη διαδικασία συμμετείχε και η γλυκιά μας κυρία Ελευθερία, που είναι υπεύθυνη για την καθαριότητα του σχολείου μας (παλιά, έμπειρη μαγείρισσα).

Η μεγαλύτερη χαρά ήταν ότι το τραπέζι μας μεγάλωσε και καθίσαμε όλοι μαζί και απολαύσαμε τις πραγματικά πεντανόστιμες δημιουργίες των μικρών μας γεωπόνων. Σε άλλα και γρήγορα!!!

Φωτογραφίες

Κοντογιάννη Βασιλική Εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ14.04

No Bullying

Την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου πήγαμε με τους μαθητές του σχολεία μας στο θέατρο Απόλλων και παρακολουθήσαμε μια παράσταση με διάφορα χορευτικά για το BULLYING.

Η παράσταση διοργανώθηκε από την Ομάδα του Εργαστηρίου Τεχνών με έδρα την Τήνου. Μας έδειχνε μέσω των χορευτικών την παρενόχληση των μαθητών αλλά και ότι στο τέλος καταλήγουν όλοι αγαπημένοι. Το θέμα της  παράστασης ήταν ότι δεν πρέπει να χτυπάμε τους συμμαθητές μας και τους άλλους γενικώς και πρέπει όλοι να είμαστε μία ομάδα. Το χορευτικό που μου έκανε εντύπωση ήταν που στην αρχή χορεύανε ανταγωνιστικά γιατί ένας μαθητής δεν είχε χρήματα να αγοράσει τα ίδια ρούχα και πράγματα με τους υπόλοιπους. Στο τέλος όμως, όλοι αγαπήθηκαν.

           Αρχικά, ένιωθα λυπημένη γιατί μάλωναν συνέχεια ενώ στο τέλος που αγαπήθηκαν ένιωσα χαρούμενη γιατί πρέπει να είμαστε ενωμένοι και να λειτουργούμε όλοι σαν μια ομάδα.  Η προσπάθεια των παιδιών μου φάνηκε πολύ καλή και θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά που ήρθαν στο θέατρο μας και μας δείξανε τόσα ωραία πράγματα. Με απλό και όμορφο τρόπο καταλάβαμε και μάθαμε πολλά πράγματα.

Από την παράσταση έμαθα ότι δεν πρέπει να μαλώνουμε αλλά να είμαστε όλοι μία ομάδα . Πρέπει λοιπόν, όλοι να είμαστε ενωμένοι για να βγαίνει το αποτέλεσμα που ζητάμε. Τίποτα δε λύνεται με το ξύλο αλλά πρέπει να κάνουμε πάντα διάλογο. Εύχομαι όλοι να προσπαθούμε και να είμαστε αγαπημένοι γιατί δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε.

Μαυροκεφάλου Φλώρα & Οικονομίδη Κωνσταντίνα μαθήτριες της Δ΄Τάξης

Περίπατος στον Γαλησσά 2016-2017

Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016 πραγματοποιήσαμε τον πρώτο μας σχολικό περίπατο για φέτος. Αναχωρήσαμε περίπου στις 09:00 με προορισμό το χωριό του Γαλησσά. Εκεί χωρισμένοι σε μικρές ομάδες, επισκεφθήκαμε το εκκλησάκι της Πακού, ψαρέψαμε στον μόλο, παίξαμε μπάλα και βόλεϊ και χαλαρώσαμε απολαμβάνοντας τα κεράσματα από τις Κατερίνες που γιόρταζαν.

Φωτογραφίες

Όταν το παιχνίδι γίνεται μάθημα

Στα πλαίσια του μαθήματος «Γεωλογία και διαχείριση φυσικών πόρων» είχαμε την ευκαιρία να βγούμε στην αυλή του σχολείου μας και να μετατρέψουμε το παιχνίδι σε δημιουργικό μάθημα.

  1. Καθίσαμε κάτω, κλείσαμε τα μάτια και προσπαθήσαμε να αφουγκραστούμε τους ήχους της φύσης, που μέσα στους γρήγορους ρυθμούς της ζωής προσπερνάμε.

  2. Μοιράστηκαν στα παιδιά καρτέλες με επαγγέλματα και αναζήτησαν λέξεις που σχετίζονται με κάθε ένα από αυτά, τις οποίες είχαμε κρύψει στο περιβάλλον.

  3. Έπειτα δέσαμε τα μάτια και οδηγήσαμε το παιδί σε ένα αντικείμενο που βρίσκεται στη φύση. Το παιδί μπορούσε να το πιάσει και να το μυρίσει αλλά δεν μπορούσε να το δει. Έπειτα με μάτια ανοιχτά προσπαθούσε να εντοπίσει το αντικείμενο που είχε αγγίξει.

Ο ενθουσιασμός ήταν διάχυτος και αποδείχτηκε για άλλη μια φορά η συνεισφορά των βιωματικών δράσεων στη μετάδοση γνώσεων, πληροφοριών και συναισθημάτων.

Φωτογραφίες

Βασιλική Κοντογιάννη, Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής κλάδου ΠΕ14.04

Τι είναι φιλία για εσένα;

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος Οικιακής οικονομίας  και στο κεφάλαιο της φιλίας, τα παιδιά εξέφρασαν την περιέργεια, «αν οι άνθρωποι βλέπουν τη φιλία με τον ίδιο τρόπο μεγαλώνοντας». Πήρανε λοιπόν το ρόλο του δημοσιογράφου και ρώτησαν ανθρώπους διαφόρων ηλικιών...

«τι είναι φιλία για εσένα;»

Δείτε τι μας απάντησαν...

Κοντογιάννη Βασιλική Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής κλάδου ΠΕ14.04