Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Σύρου...  Επικοινωνία...

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Νάξο

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος "Παραδοσιακά προϊόντα του τόπου μας", το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο νησί της Νάξου από την Κυριακή 13 Μαΐου έως και την Τρίτη 15 Μαΐου του 2012.

Αναχωρήσαμε στις 07:00 το πρωί της Κυριακής, με το πλοίο ΑΡΤΕΜΙΣ της ΑΝΕΚ LINES και σε τρεις ώρες φτάσαμε στη Νάξο. Τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια μας στο ξενοδοχείο Windmill και αμέσως ξεκινήσαμε για την πρώτη μας επίσκεψη στους Kούρους του Φλεριού και του Φαραγγιού. Η μέρα μας συνεχίστηκε με επίσκεψη στον Κούρο του Απόλλωνα και το Χωριό Απόλλωνα οπού ξεκουραστήκαμε από την πολύωρη διαδρομή και επιστρέψαμε αργά το απόγευμα στο ξενοδοχείο.

Την επόμενη μέρα νωρίς το πρωί επισκευφτήκαμε το Ναό της Δήμητρας, το Εργαστήρι Παραδοσιακών

Υφαντών Penelope και το Αποστακτήριο Κίτρου Βαλληνδρά στο χωρίο Χαλκί. Συνεχίσαμε με  επίσκεψη στο χωριό της Απειράνθου και τα μουσεία του, το Γεωλογικό Μουσείο, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, το Λαογραφικό Μουσείο και το Μουσείο Εικαστικών Τεχνών. Αργά το μεσημέρι καταλήξαμε για Γεύμα και Βόλτα στο χωριό Φιλώτι.

Την τελευταία μέρα επισκεφθήκαμε την Πορτάρα, το Κάστρο της Χώρας, το Αρχαιολογικό, το Ενετικό Μουσείο, και αναχωρήσαμε για τη Σύρο περίπου στις 16:00. Φυσικά δεν παραλείψαμε να εξερευνήσουμε τη Χώρα της Νάξου και τα όμορφα σοκάκια της.

• Ευχαριστούμε τη εταιρία ΑΝΕΚ LINES που ήταν χορηγός μεταφοράς μας με το πλοίο της Άρτεμις.

• Ευχαριστούμε το Αποστακτήριο Κίτρου Βαλληνδρά για την ξενάγηση στις εγκαταστάσεις του.

• Ευχαριστούμε το εργαστήρι παραδοσιακών υφαντών Penelope για την επίδειξη στον αργαλειό.

• Ευχαριστούμε τα μουσεία της Απειράνθου και το Αρχαιολογικό Μουσείο της Χώρας για την δωρεάν είσοδο.

• Ευχαριστούμε το Ενετικό Μουσείο στο Κάστρο της Χώρας για την δωρεάν είσοδο.

• Ευχαριστούμε το ΚΤΕΛ Νάξου για την έκπτωση στη μεταφορά μας με λεωφορείο του.