Το σχολείο:
-
Υλοποίησε με επιτυχία το πολιτιστικό πρόγραμμα με θέμα «Κατασκευή Μάσκας» στα πλαίσια του οποίου οι μαθητές έμαθαν να κατασκευάζουν μάσκα από χαρτοπολτό.
-
Υλοποίησε με επιτυχία το πολιτιστικό πρόγραμμα με γενικό θέμα «Σχολική Εφημερίδα» στα πλαίσια του οποίου εκδόθηκαν πέντε φύλλα της εφημερίδας Ατσίδα (σε μηνιαία βάση).
-
Υλοποίησε με επιτυχία το πρόγραμμα αγωγής υγείας «Πρώτες Βοήθειες και βασικοί κανόνες υγιεινής», όπου οι μαθητές ενημερώθηκαν πάνω σε θέματα πρώτων βοηθειών και βασικών κανόνων υγιεινής, διαμόρφωσαν και εφάρμοσαν πρόγραμμα ατομικής υγιεινής, έκαναν πρακτική εξάσκηση σε θέματα πρώτων βοηθειών και τους δόθηκε συνοπτικό φυλλάδιο οδηγιών.
-
Υλοποίησε με επιτυχία το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Διαδρομές σε Πηγές, Ποτάμια και Υδροβιότοπους του τόπου μας» όπου οι μαθητές περπάτησαν σε διαδρομές της Σύρου και μπόρεσαν να δουν υδροβιότοπους του τόπου τους. Λόγω των περικοπών των χρηματοδοτήσεων των ΚΠΕ ακυρώθηκε η μετάβαση μας στο ΚΠΕ Θέρμου όπου και το πρόγραμμα θα ολοκληρωνόταν με επιτυχία 100% μια και θα έκαναν διαδρομές σε πηγές, ποτάμια και υδροβιότοπους διαφορετικού μεγέθους.
-
Πραγματοποιήθηκε διήμερο Πασχαλινό Παζάρι με κατασκευές των μαθητών στην Πλατεία Μιαούλη με στόχο την ενίσχυση του μαθητικού ταμείου.
-
Ανέβασε θεατρική παράσταση για δύο ημέρες στο θεατράκι της Πινακοθήκης του Δήμου Ερμούπολης με σενάριο που έγραψαν οι μαθητές και παράλληλα λειτούργησε και έκθεση με έργα ζωγραφική τους.
-
Σχεδίασε, κατασκεύασε και ενημέρωνε συνεχώς τον ιστότοπο του σχολείου μας με όνομα www.atsida.gr
-
Συμμετείχε στο πρόγραμμα Αποτυπώματα που διοργανώνει ο σύλλογος ΣΚΕΠΑ με το μουσείο Βορρέ, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, όπου οι μαθητές ζωγράφισαν σε καμβάδες μαζί με συμμαθητές τους από το 1ο και το 2ο Γενικό Λύκειο Σύρου.
-
Συμμετείχε σε ημερίδα για την περιβαλλοντική εκπαίδευση στην ειδική αγωγή στα πλαίσια της οποίας πραγματοποιήθηκαν δρώμενα από εκπρόσωπο του ΚΠΕ Στυλίδας.
-
Πραγματοποίησε εκπαιδευτικές επισκέψεις
-
Στο Ναυπηγείο Νεωρίου Σύρου
-
Στο Μουσείο Μάρκου Βαμβακάρη
-
Στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης του Δήμου Άνω Σύρου
-
Στο Εργοστάσιο Αφαλάτωσης του Δήμου Ερμούπολης
-
Στο Δήμο Ερμούπολης
-
Στο Ινστιτούτο Αισθητική Κομμωτική "Τερέζα"
-
-
Καθιέρωσε από το Γενάρη ημέρα δημιουργικής απασχόλησης στα πλαίσια της οποίας έγιναν:
-
Κατασκευές από πέτρα και ξύλο, χαρταετού και λαμπάδας
-
Πρόβες για τη θεατρική παράσταση
-
Παιχνίδια
-
-
Πραγματοποίησε τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Σαντορίνη στα πλαίσια της οποίας έγινε εκπαιδευτική επίσκεψη:
-
Συμμετείχε στο διήμερο μαθητικό φεστιβάλ «Το σχολείο παίζει και δημιουργεί» στα πλαίσια του οποίου οι μαθητές έλαβαν μέρος:
-
Στο εργαστήρι «Κατασκευής Μάσκας».
-
Στο εργαστήρι «Θεάτρου Σκιών», όπου έγινε κατασκευή φιγούρων.
-
Στο εργαστήρι «Ζωγραφική σε Καμβά».
-
Στην έκθεση υλικών των εγκεκριμένων προγραμμάτων καινοτόμων δράσεων που πραγματοποιήθηκε στην Πινακοθήκη του Δήμου Ερμούπολης.
-
-
Συμμετείχε σε διαγωνισμό σχολικών εφημερίδων που διοργάνωσε η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.
-
Συμμετείχε σε διαγωνισμό δημιουργικής γραφής που διοργάνωσε το τμήμα πολιτιστικών θεμάτων της ΔΔΕ Κυκλαδων.
Οι μαθητές μας, στην συντριπτική τους πλειονότητα, κατάλαβαν ότι έχουν δυνατότητες να κάνουν μόνοι τους εργασίες που τους αναθέτουν, στις οποίες βρίσκουν εφαρμογή αυτά που μαθαίνουν στο σχολείο.
Συναγωνίστηκαν – συνεργάστηκαν κάτω από ίσους όρους με μαθητές της ηλικίας τους, που φοιτούν σε άλλα σχολεία του νησιού και κατάλαβαν ότι έχουν δεξιότητές και ταλέντα ισοδύναμα ή και καλύτερα από κάποιους συνομηλίκους τους σε τυπικά σχολεία.
Λειτούργησαν στη πλειονότητα τους με ομαδικότητα, συνεργαζόμενοι, ώστε να συνδυάσουν τις γνώσεις που ο καθένας απέκτησε μέσα στο σχολείο, με στόχο την ολοκλήρωση των εργασιών τους.
Απέκτησαν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους, αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση από τη στιγμή που τελικά κατάφεραν να υλοποιήσουν με επιτυχία ό,τι τους ανατέθηκε.
Υπήρξε γενικότερη αποδοχή των μαθητών μας από τους μαθητές των άλλων σχολικών μονάδων στην οποία συνετέλεσε και ο ταυτόχρονος προαυλισμός.
Δόθηκε στους μαθητές η δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με περιβάλλοντα και ανθρώπους που δεν είχαν δει ποτέ από κοντά και να βελτιώσουν την κοινωνική τους συμπεριφορά.