Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Σύρου...  Επικοινωνία...

Πορτάρα

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Νάξο - 2024

Στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο νησί της Νάξου από την Δευτέρα 22 Απριλίου έως και την Τετάρτη 24 Απριλίου του 2024.

Αναχωρήσαμε στις 09:00 το πρωί της Δευτέρας, με το πλοίο SAONISOS και σε τρεις ώρες φτάσαμε στη Νάξο. Αμέσως ξεκινήσαμε για την πρώτη μας επίσκεψη στον Ναό της Δήμητρας . Η μέρα μας συνεχίστηκε με επίσκεψη στον Κούρο του Απόλλωνα και το Χωριό Απόλλωνα οπού ξεκουραστήκαμε από την πολύωρη διαδρομή. Επιστρέψαμε αργά το απόγευμα στο ξενοδοχείο μας Κορωνίς στη Χώρα της Νάξου.

Απόλλωνας Νάξου

Την επόμενη μέρα, μετά από ένα καλό πρωινό, αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο για να επισκεφθούμε τους Kούρους του Φλεριού και του Φαραγγιού και το Αποστακτήριο Κίτρου Βαλληνδρά στο χωρίο Χαλκί. Συνεχίσαμε με  επίσκεψη στο χωριό της Απειράνθου και τα μουσεία του, το Γεωλογικό Μουσείο, το Λαογραφικό Μουσείο και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας. Αργά το μεσημέρι επισκεφθήκαμε Χωριό Φιλώτι & το Εκκλησιαστικό Λαογραφικό του Μουσείο .

Χώρα ΝάξουΤην τελευταία μέρα επισκεφθήκαμε την Πορτάρα, το Κάστρο της Χώρας & την Καθολική Μητρόπολη και αναχωρήσαμε για τη Σύρο περίπου στις 20:00.

Φυσικά όλες αυτές τις ημέρες δεν παραλείψαμε να εξερευνήσουμε τη Χώρα της Νάξου και τα όμορφα σοκάκια της.

• Ευχαριστούμε το Αποστακτήριο Κίτρου Βαλληνδρά για την ξενάγηση στις εγκαταστάσεις του.

• Ευχαριστούμε του υπευθύνους της κοινότητας Απειράνθου που άνοιξαν για εμάς τα μουσεία της.