Συντάχθηκε από Παυλάκος Μαυροειδής στις . Last updated on . Εμφανίσεις: 4911
Υλοποιήθηκε με επιτυχία το περιβαλλοντικό πρόγραμμα: «Πεζούλες: Συμβολή στη Καλλιέργεια αλλά και στη βλάστηση του τόπου μας». Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήθηκε Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Σίφνο.
Υλοποιήθηκε με επιτυχία το πολιτιστικό πρόγραμμα με γενικό θέμα: «Σχολική Εφημερίδα», στα πλαίσια του οποίου εκδόθηκαν τέσσερα φύλλα της εφημερίδας «Ατσίδας» που διακινήθηκαν έντυπα στο σχολείο και ηλεκτρονικά στην σχολική κοινότητα των Κυκλάδων, τα τοπικά μέσα επικοινωνίας και σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής σε όλη την Ελλάδα.
Υλοποιήθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα πολιτιστικής θεματολογίας: «Λέσχη Φιλαναγνωσίας».
Ενημερωνόταν συνεχώς ο ιστότοπο του σχολείου www.atsida.gr, με τα νέα και τις δράσεις του.
Οι τρεις καλύτεροι των εσωτερικών πρωταθλημάτων πινγκ-πονγκ του σχολείου μας και του ΕΠΑΛ Σύρου αγωνίστηκαν μεταξύ τους, καταλαμβάνοντας την πρώτη (1η) θέση στις γυναίκες.
Το σχολείο μας, το Γενικό Λύκειο Σύρου και το Επαγγελματικό Λύκειο Σύρου πραγματοποίησαν αθλητικές δραστηριότητες από κοινού, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού.
Το σχολείο μας συμμετείχε στον 7ο Διαγωνισμό Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων στην κατηγορία Γενικών Λυκείων, ΕΠΑΛ, ΕΚ και ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής.
Οι μαθητές μας στη συντριπτική τους πλειοψηφία κατάλαβαν ότι έχουν δυνατότητες να κάνουν μόνοι τους εργασίες που τους αναθέτουν, στις οποίες βρίσκουν εφαρμογή αυτά που μαθαίνουν στο σχολείο.
Συναγωνίστηκαν – συνεργάστηκαν υπό ίσους όρους με μαθητές της ηλικίας τους, που φοιτούν σε άλλα σχολεία του νησιού και κατάλαβαν ότι έχουν δεξιότητες και ταλέντα ισοδύναμα ή και καλύτερα από κάποιους συνομηλίκους τους σε τυπικά σχολεία.
Λειτούργησαν στην πλειονότητά τους με ομαδικότητα συνεργαζόμενοι, ώστε να συνδυάσουν τις γνώσεις που ο καθένας απέκτησε μέσα στο σχολείο, με στόχο την ολοκλήρωση των εργασιών τους.
Απέκτησαν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους, αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση από τη στιγμή που τελικά κατάφεραν να υλοποιήσουν με επιτυχία, ό,τι τους ανατέθηκε.
Δόθηκε στους μαθητές η δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με περιβάλλοντα και ανθρώπους που δεν είχαν δει ποτέ από κοντά και να βελτιώσουν την κοινωνική τους συμπεριφορά.