Συντάχθηκε από Παυλάκος Μαυροειδής στις . Last updated on . Εμφανίσεις: 4878
Το σχολείο μας:
Υλοποίησε με επιτυχία το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Ζώα και Φυτά του τόπου μας - Απειλούμενα Είδη» όπου οι μαθητές γνώρισαν ζώα και φυτά του τόπου μας, μέσα από μύθους, προβολές και επισκέψεις με έμφαση σε είδη που απειλούνται με εξαφάνιση.
Υλοποίησε με επιτυχία το πολιτιστικό πρόγραμμα με θέμα «Παραδοσιακά Παιχνίδια» στα πλαίσια του οποίου οι μαθητές γνώρισαν και έπαιξαν παραδοσιακά παιχνίδια.
Υλοποίησε με επιτυχία το πολιτιστικό πρόγραμμα με γενικό θέμα «Σχολική Εφημερίδα» στα πλαίσια του οποίου εκδόθηκε ένα φύλλο της εφημερίδας Ατσίδα.
Υλοποίησε με επιτυχία το πολιτιστικό πρόγραμμα «Ποίημα – Στίχοι - Τραγούδι», όπου οι μαθητές έγραψαν τη δική του ποιητική συλλογή.
Ανέβασε με επιτυχία τη θεατρική παράσταση «Ρωμαίος και Ιουλιέτα αλά Συριανά» για δύο ημέρες στο θεατράκι της Πινακοθήκης του Δήμου Ερμούπολης.
Ενημέρωνε συνεχώς τον ιστότοπος του, με τα νέα και τις δράσεις του.
Συμμετείχε στην έκθεση του μουσείου Βορρέ το Νοέμβριο του 2010 όπου εκτέθηκαν έργα που ζωγράφισαν οι μαθητές την σχολική χρονιά 2009 – 2010 στα πλαίσια του προγράμματος Αποτυπώματα 2010.
Συμμετείχε στο πρόγραμμα Αποτυπώματα 2011 – Special Olympics που διοργάνωσε ο σύλλογος ΣΚΕΠΑ με το μουσείο Βορρέ υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και του Υπουργείου Παιδείας όπου οι μαθητές ζωγράφισαν σε καμβάδες μαζί με συμμαθητές τους από το 1ο και το 2ο Γενικό Λύκειο Σύρου.
Συμμετείχε στην έκθεση του μουσείου Βορρέ το Μάιο του 2011 όπου εκτέθηκαν έργα που ζωγράφισαν οι μαθητές την σχολική χρονιά στα πλαίσια του προγράμματος Αποτυπώματα 2011 - Special Olympics.
Συμμετείχε σε διαγωνισμό σχολικών εφημερίδων που διοργάνωσε η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.
Έλαβε μέρος, στο διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα: «Κυκλάδες, Περιβάλλον και Πολιτισμός. Αγαπώ και φροντίζω τον τόπο μου» που διοργάνωσε το τμήμα πολιτιστικών θεμάτων της ΔΔΕ Κυκλάδων.
Έλαβε μέρος στο τουρνουά Πινγκ Πονγκ που διοργάνωσε στο σχολικό συγκρότημα το 1ο ΓΕΛ Σύρου.
Οι μαθητές μας στην συντριπτική τους πλειοψηφία κατάλαβαν ότι έχουν δυνατότητες να κάνουν μόνοι τους εργασίες που τους αναθέτουν, στις οποίες βρίσκουν εφαρμογή αυτά που μαθαίνουν στο σχολείο.
Συναγωνίστηκαν – συνεργάστηκαν υπό ίσους όρους με μαθητές της ηλικίας τους που φοιτούν σε άλλα σχολεία του νησιού και κατάλαβαν ότι έχουν δεξιότητές και ταλέντα ισοδύναμα ή και καλύτερα από κάποιους συνομηλίκους τους σε τυπικά σχολεία.
Λειτούργησαν στη πλειονότητα τους με ομαδικότητα συνεργαζόμενοι ώστε να συνδυάσουν τις γνώσεις που ο καθένας απέκτησε μέσα στο σχολείο, με στόχο την ολοκλήρωση των εργασιών τους.
Απέκτησαν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους, αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση από τη στιγμή που τελικά κατάφεραν να υλοποιήσουν με επιτυχία ότι τους ανατέθηκε.
Δόθηκε στους μαθητές η δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με περιβάλλοντα και ανθρώπους που δεν είχαν δει ποτέ από κοντά και να βελτιώσουν την κοινωνική τους συμπεριφορά.