Παρά τις αντιξοότητες των συνθηκών υλοποιήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά το πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο: «Διαθεματική Προσέγγιση στην Αξιοποίηση & Τροποποίηση Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών».
Ο στόχος μας ήταν να εστιάσουμε στην ένταξη στοιχείων του Gamification στην Δευτεροβάθμια Ειδική Εκπαίδευση. Χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο διδασκαλίας το εκπαιδευτικό παιχνίδι κατορθώσαμε να τροποποιήσουμε αλλά και να εξατομικεύσουμε μαθησιακά ήδη γνώριμες δομές παιχνιδιών προκειμένου να επιτευχθούν συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί στόχοι. Ειδικότερα, δημιουργήσαμε εξατομικευμένες εκπαιδευτικές κάρτες, ταμπλό επιτραπέζιων παιχνιδιών και αυτοσχέδιες κάρτες λεξιλογίου. Κορύφωση του προγράμματος αποτέλεσε η κατασκευή και εφαρμογή του δικού μας παιχνιδιού με τίτλο: «Βρες & Μάθε».
Τα μαθησιακά αλλά και κοινωνικό - συναισθηματικά αποτελέσματα ήταν σημαντικά, καθώς οι μαθητές μας πέτυχαν να συνεργαστούν με επιτυχία, να αφήσουν ελεύθερη τη δημιουργική τους σκέψη, να κινητοποιηθούν μαθησιακά αλλά και να ενισχύσουν την αυτό-εικόνα τους.
Φωτογραφίες: Φτιάχνοντας το "Βρες και Μάθε"