Συντάχθηκε από Παυλάκος Μαυροειδής στις . Last updated on . Εμφανίσεις: 1105
Το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων για τη θεματική ενότητα Φροντίζω το περιβάλλον ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία. Ο τίτλος του προγράμματος ήταν «Βιολογικά Προϊόντα: Είναι καιρός να μπει τάξη στη διατροφή μας…..»
Οι μαθητές της Γ’& Δ’ Γυμνασίου παρακολούθησαν επτά εργαστήρια και είχαν τη δυνατότητα να μάθουν για την βιολογική καλλιέργεια και τα βιολογικά προϊόντα. Κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων οι μαθητές αξιοποιήσαν ψηφιακά εργαλεία όπως το Word Art για τη δημιουργία Συννεφόλεξων (χωρίς χημικά, βιολογικά) στο στάδιο της αφόρμησης. Επίσης, οι μαθητές παρακολούθησαν το βίντεο «Τρόφιμα Βιολογικά Ποϊόντα Ι» για να γνωρίσουν τι είναι η βιολογική καλλιέργεια.
Στη συνέχεια οι μαθητές αναζήτησαν στο διαδίκτυο εικόνες με ετικέτες βιολογικών προϊόντων και με το BeFunky δημιούργησαν ένα ψηφιακό κολάζ με ετικέτες βιολογικών προϊόντων ενώ άλλοι δημιούργησαν ένα κολάζ σε χαρτί με ετικέτες προϊόντων από διαφημιστικά φυλλάδια.
Σε επόμενο εργαστήριο οι μαθητές αξιοποίησαν ένα πρόγραμμα εννοιολογικής χαρτογράφησης Bubbl και δημιούργησαν έναν εννοιολογικό χάρτη με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των βιολογικών προϊόντων και έκαναν ένα κουίζ που αφορά τις διαφορές βιολογικών και συμβατικών προϊόντων.
Στο τέλος του εργαστηρίου οι μαθητές συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης και οι εργασίες τους προστέθηκανστον ατομικό τους φάκελο (portfolio).
Το πρόγραμμα είχε διαθεματική προσέγγιση και συνδέθηκε και με άλλα μαθήματα του Αναλυτικού προγράμματος όπως η Πληροφορική, η Βιολογία και η ξένη Γλώσσα.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων, Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον, Υποθεματική: Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομία, Σχολικό Έτος: 2021-2022
Σημείωση: Το υλικό αντλήθηκε από το επιμορφωτικό – υποστηρικτικό υλικό του Ι.Ε.Π. για την «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» και προσαρμόστηκε στις ανάγκες των μαθητών.