Συντάχθηκε από Παυλάκος Μαυροειδής στις . Last updated on . Εμφανίσεις: 5178
· Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η Δράση «Κινηματογραφικό Εργαστήρι» στο πλαίσιο της οποία υλοποιήθηκε η μεγάλου μήκους ταινία «Ο Μπακαλόγατος της Σύρας» την οποία παρακολούθησαν πάνω από 1000 θεατές σε πέντε προβολές, ελεύθερες για το κοινό στον κινηματογράφο Παλλάς. Την ταινία μας προβλήθηκε στο 3o φεστιβάλ ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης του ΕΕΕΕΚ Πειραιά, από πολλά σχολεία σε όλη την Ελλάδα και από την τοπική τηλεόραση.
· Επίσης υλοποιήθηκε η μικρού μήκους ταινία «Ό,τι δεν μπόρεσα να πω…» η οποία συμμετείχε στον μαθητικό διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους Cineμάθεια 2017 και απέσπασε Α Βραβείο Καλύτερης ταινίας μυθοπλασίας, Βραβείο Σεναρίου, Βραβείο Σκηνοθεσίας, Βραβείο Φωτογραφίας, Βραβείο μουσικής Επιμέλειας, Βραβείο Α Ρόλου Αγοριού στο Νίκο Σκαλίμη και Α βραβείο Αφίσας.
· Υλοποιήθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με γενικό θέμα: «Φροντίζω την υγεία μου μέσω της διατροφής και της άσκησης», στο πλαίσιο του οποίου μεταξύ άλλων πραγματοποιήθηκαν βιωματικά εργαστήρια, ενημερώσεις από ειδικούς και παιχνίδια.
· Εκδόθηκαν τρία φύλλα της σχολικής εφημερίδας «Ατσίδα» που διακινήθηκαν έντυπα στο σχολείο και ηλεκτρονικά στην σχολική κοινότητα των Κυκλάδων, τα τοπικά μέσα επικοινωνίας και σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής σε όλη την Ελλάδα.
· Ενημερωνόταν συνεχώς ο ιστότοπος του σχολείου www.atsida.gr, με τα νέα και τις δράσεις μας.
· Το σχολείο μας, το Γενικό Λύκειο Σύρου και το Επαγγελματικό Λύκειο Σύρου πραγματοποίησαν αθλητικές δραστηριότητες από κοινού, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού.
· Συμμετείχαμε σε ραδιοφωνική εκπομπή με του ΣΔΕ Σύρου στον ραδιοφωνικό σταθμό της Ιερά Μητρόπολης Σύρου.
· Συμμετοχή στο τουρνουά καλαθοσφαίρισης 3x3 των Γυμνασίων της Σύρου, με μικτή σχολική ομάδα.
· Πραγματοποιήθηκαν πέντε (5) ημέρες δημιουργικής απασχόλησης στο πλαίσιο των οποίων κατασκευάστηκαν λαμπάδες, στολίδια, τσάντες, κολιέ, φωτιστικά, στεφάνια, βαζάκια ρεσώ, μαρμελάδες, άλατα και ημερολόγια.
· Πραγματοποιήθηκε Χριστουγεννιάτικο Παζάρι με ημερολόγια που κατασκεύασαν οι μαθητές στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Σύρου Ερμούπολης στο πλαίσιο ημερίδας που οργανώθηκε στο νησί μας με θέμα «Η Ειδική Αγωγή στο Νησί μας» με στόχο την ενίσχυση του μαθητικού ταμείου.
· Πραγματοποιήθηκε τριήμερο Πασχαλινό Παζάρι με κατασκευές των μαθητών στην Πλατεία Μιαούλη με στόχο την ενίσχυση του μαθητικού ταμείου.
· Με τέσσερα έργα συμμετείχε το σχολείο μας στον Μαθητικό Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό «Λέμε όχι στην πλαστική σακούλα». Τα έργα των μαθητών μας μαζί τσάντες που φιλοτέχνησαν μαθητές των σχολείων της Σύρου, εκτέθηκαν το διάστημα 8-12 Μαΐου, στην Αίθουσα «Ροΐδη» του Πνευματικού Κέντρου Ερμούπολης.
· Εκθέσαμε τις φωτογραφίες του εικαστικού εργαστηρίου στον κινηματογράφο Παλλάς Σύρου, στη διάρκεια των προβολών της κινηματογραφικής ταινίας του σχολείου μας «Ο Μπακαλόγατος της Σύρας».
· Οι μαθητές του σχολείου μας έλαβαν μέρος στη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης μαθητών για το «Περιβαλλοντικό Θέμα της. Πλαστικής Σακούλας» που οργανώθηκε από το Γραφείο Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της ΔΔΕ Κυκλάδων σε συνεργασία με την το δίκτυο Μεσόγειος SOS, στο πλαίσιο του εγκεκριμένου από το Υπουργείο Παιδείας προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Λέμε Αντίο στην Πλαστική Σακούλα».
· Μαθητές και εκπαιδευτικοί βοήθησαν στην οργάνωση της επιμορφωτικής ημερίδα με θέμα «Η Ειδική Αγωγή στο Νησί μας» που πραγματοποιήθηκε στο νησί μας το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016 και συμμετείχε με δύο εισηγήσεις σε αυτήν.
· Στο πλαίσιο της Θεματικής εβδομάδας (28 Φεβρουαρίου - 3 Μαρτίου) την πόρτα του σχολείου πέρασαν επιστήμονες που δραστηριοποιούνται σε διάφορα επαγγέλματα και όλοι μαζί γεμίσαμε τις μέρες με πλήθος βιωματικών εργαστηρίων, ομιλίες και παρουσιάσεις ως εξής:
Οι μαθητές μας στη συντριπτική τους πλειοψηφία κατάλαβαν ότι έχουν δυνατότητες να κάνουν μόνοι τους εργασίες που τους αναθέτουν, στις οποίες βρίσκουν εφαρμογή αυτά που μαθαίνουν στο σχολείο.
Συναγωνίστηκαν – συνεργάστηκαν υπό ίσους όρους με μαθητές της ηλικίας τους, που φοιτούν σε άλλα σχολεία του νησιού και κατάλαβαν ότι έχουν δυνατότητες, δεξιότητες και ταλέντα ισοδύναμα ή και καλύτερα από κάποιους συνομηλίκους τους σε τυπικά σχολεία.
Λειτούργησαν στην πλειονότητά τους με ομαδικότητα συνεργαζόμενοι, ώστε να συνδυάσουν τις γνώσεις που ο καθένας απέκτησε μέσα στο σχολείο, με στόχο την ολοκλήρωση των εργασιών τους.
Απέκτησαν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους, αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση από τη στιγμή που τελικά κατάφεραν να υλοποιήσουν με επιτυχία, ό,τι τους ανατέθηκε.
Δόθηκε στους μαθητές η δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με περιβάλλοντα και ανθρώπους που δεν είχαν δει ποτέ από κοντά και να βελτιώσουν την κοινωνική τους συμπεριφορά.