Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Σύρου. 

Φούσκαρα

Παραδοσιακή Μανιάτικη συνταγή. Φούσκαρα ή τραβηχτές, μια λιχουδιά που μπορείτε να φτιάξετε με απλά υλικά που υπάρχουν σε όλα τα σπίτια ή μπορείτε να βρείτε εύκολα.

Υλικά

1 κιλό Αλεύρι , 2 φακελάκια Μαγιά,
2 κουταλάκια Αλάτι, Νερό όσο πάρει
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο και
Λαδί για το τηγάνισμα

Εκτέλεση

Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύω το αλεύρι με τη μαγιά και το αλάτι. Ρίχνω χλιαρό νερό και ζυμώνω ώστε να φτιάξω μία ζύμη μαλακή. Προσθέτω τις δύο κουταλιές λάδι, ζυμώνω και την αφήνω τουλάχιστον 30΄ σε ζεστό μέρος, σκεπασμένη με πετσέτα ώστε να φουσκώσει. Βάζω σε τηγάνι αρκετό λάδι και όταν κάψει κόβω κομματάκια από το ζυμάρι, τα ανοίγω με το χέρι, τραβώντας τα κυκλικά και τα ρίχνω στο καυτό λάδι. Τα γυρνάω για να τηγανιστούν και από τις δύο μεριές (παίρνουν ένα ελαφρύ ξανθό χρώμα). Τα ακουμπάμε σε χαρτί κουζίνας για να απορροφηθεί το λάδι που περισσεύει. Τα τρώμε με τυρί ή μέλι.

Οι μαθητές του Α2

Πήλινα Στολίδια

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Δημιουργικής Απασχόλησης της Α τάξης, δημιουργήσαμε στολίδια από πηλό.  Προμηθευτήκαμε πηλό που στεγνώνει στον αέρα. Τον πλάσαμε σε διάφορα σχήματα. Αφήσαμε τις δημιουργίες μας να στεγνώσουν και τις ζωγραφίσαμε. Προσθέσαμε κορδέλες και χάντρες μετατρέποντάς τες σε στολίδια. Πήραμε κουτιά και τα μετατρέψαμε σε χριστουγεννιάτικα κάνοντας ντεκουπάζ εικόνες που μας άρεσαν στο καπάκι τους . Όλα τα παιδιά πήραν από ένα στολίδι για το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους.

Στολίδια και Κουτάκια

Χριστουγεννιάτικο Παζάρι 2016-2017

Στις 3 Δεκεμβρίου του 2016 στο πλαίσιο ημερίδας που οργανώθηκε στο νησί μας με θέμα «Η Ειδική Αγωγή στο Νησί μας» οργανώθηκε από το σχολείο μας μικρό χριστουγεννιάτικο παζάρι με ημερολόγια.  Δίπλα μας είχα στήσει πάγκους το Ειδικό Δημοτικό και το ΕΕΕΕΚ του νησιού μας.

Ευχαριστούμε όλους όσους ενίσχυσαν το ταμείο των μαθητών μας αγοράζοντας τα ημερολόγια που φτιάξαμε.

ΦωτογραφίεςΗμερολόγια, Πως φτιάχτηκαν

Ημέρες Δημιουργικής Απασχόλησης 21 & 29/11

Οι δύο πρώτες ημέρες δημιουργικής απασχόλησης για την φετινή σχολική χρονιά πραγματοποιήθηκαν την Δευτέρα 21 και Τρίτη 29 Νοεμβρίου και ήταν αφιερωμένες στην κατασκευή ημερολογίων.

Ξύλινες κουτάλες, τάβλες κρεβατιών που κόπηκαν κατάλληλα, κουκουνάρια, βελανίδια, αποξηραμένα πορτοκάλια, κορδέλες, χάντρες και πολύ ταλέντο επιστρατεύτηκαν και το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό. Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους και δείτε τις δημιουργίες μας και πως φτιάχτηκαν.

Φτιάχνοντας Ημερολόγια από Κουτάλες και Τάβλες Κρεβατιού

Περίπατος στον Γαλησσά 2016-2017

Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016 πραγματοποιήσαμε τον πρώτο μας σχολικό περίπατο για φέτος. Αναχωρήσαμε περίπου στις 09:00 με προορισμό το χωριό του Γαλησσά. Εκεί χωρισμένοι σε μικρές ομάδες, επισκεφθήκαμε το εκκλησάκι της Πακού, ψαρέψαμε στον μόλο, παίξαμε μπάλα και βόλεϊ και χαλαρώσαμε απολαμβάνοντας τα κεράσματα από τις Κατερίνες που γιόρταζαν.

Φωτογραφίες

Γεωπόνων Γεύσεις

Ο τομέας της Γεωπονίας μας δίνει την ευκαιρία να ξεδιπλώσουμε το ταλέντο μας στη μαγειρική.  Τα θρεπτικά συστατικά γίνονται σαφώς ευκολότερα κατανοητά πάνω από τη μαγική μυρωδιά της κατσαρόλας. Μάθημα, επιστήμη, δημιουργία, γεύση και συναίσθημα γίνονται ένα.

Η πρώτη μας απόπειρα έγινε φτιάχνοντας πατάτες με σουτζουκάκια. Στη δεύτερη απόπειρα προσθέσαμε και γλυκό. Φτιάξαμε κοτομπουκιές και ρύζι με γλυκόξινη σάλτσα, καθώς και χαλβά σιμιγδαλένιο. Στη διαδικασία συμμετείχε και η γλυκιά μας κυρία Ελευθερία, που είναι υπεύθυνη για την καθαριότητα του σχολείου μας (παλιά, έμπειρη μαγείρισσα).

Η μεγαλύτερη χαρά ήταν ότι το τραπέζι μας μεγάλωσε και καθίσαμε όλοι μαζί και απολαύσαμε τις πραγματικά πεντανόστιμες δημιουργίες των μικρών μας γεωπόνων. Σε άλλα και γρήγορα!!!

Φωτογραφίες

Κοντογιάννη Βασιλική Εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ14.04

Το Σχολείο μας

We are a private yet affordable elementary
school offering a stimulating curriculum

Οι στόχοι μας

Οι στόχοι μας

We do believe the initial school years are the most informative of a child’s life.

These pre-early years can cultivate intellectual apathy or the desire to seek more knowledge and inspire others.

Read more